Friday, June 10, 2011

Romentis sampai tua..

Hello Readers!


sekarang ni hujan lebat kat tempat i. btw, bukan itu yang i nak cerita.
bukan cerita mamat kena langgar lori...
bukan jugak cerita minah janda berias dah kawin lagi...
tapi cerita pasal kita-kita. wahhh. kita? tak ada nya. huahua.


ni haa. nak cerita semalam gua pergi singapore chicken rice n bapak gua(nampak bebeno anak bapak) biasa la bapak gua memang feveret dia la ajak makan SCR tuh. lepas tue gua order la apa yang gua nak makan.


lepas tue, datang dua orang veteran(orang tua kuang hajaq sangat bunyinya), dalam lingkungan umur 50 thn mcm tu ar. then diorang order apa ntah. masa tue order gua dah sampai dah. gua tengah melantak sempat jugak la kan menjeling tengok orang tua tue..

then, gua tengok org tua 2 orang tu makan suap-suap ooooooo...



so sweettttttt. nasik dorang order sepinggan je kongsi 2 orang, siap suap-suap. waduhhh. kalah doh kapel-mapel kat SCR. mengalahkan gua yang bujang nehh. bahagia betol orang tua tuh.

agak-agak la kan, kita dah tua macam tu nanti maseh romentis tak?


Terima kasih sebab baca:)

0 orang kasi komen: